tråkigt..

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
okej :) men bussen åker ändå till Uthamra? <33

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
billig? (a)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
var du lika full som mig?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
hahahah :D du kan göra det åt mig isf :D snälla?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
hihi,  du skickade många mess igår? :D

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
haha, lugnt :D.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
du kan börja åka nu älskling :) <33

8. Vad vill du höra mest av allt?
men unge jag som tyckte att du skulle träffa mig haha :)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
hade älskling de kul igår? :)  <33

10. Din romantiska replik?
du är vaken va?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
saknar dig med massor :( <3

menåh.. nu är listan slut, nurå? jag sitter hemma hos tobbe&kollar på när tobbe&älskling sitter&spelar simpsons.. :o kuuuuuuuuuuuuuuuuuuulfan..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0