tiitut

hej på er. :) nu först sätter jag mig vid datan, wooho! jag var med robin hood&älskling igår. det var mys! :) vi kollade på film&sådära. niceprice! aja, sen så hände det inte så mycket mer.. idag när vi vaknade så var det asvarmt, soooommmarn är här, äntligen! aja, jag&älskling åkte hemåt sen, kommer inte ihåg vad klockan var. sju eller något sånt tror jag (?) .. det var så varmt på bussen så älskling höll på att svimma, inte mys. han såg lite borta ut, men ah. han klarade sig som tur är. :) sen på tåget hem så satt abra dära, så jag hade sällskap några stationer. längesen man pratade med den lilla muppen, haha.


jag tog en bild på älskling när han sov, såååå söt!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0