thats mys

hej på er! :) just nu sitter jag&lyssnar på challes jävla klagomål. dom slutar inte! :o eftersom toni är sjuk idag så kan vi inte träffas, eller. han är tydligen inte sjuk, men han är påväg att bli sjuk, eller hur det nu låg till..

aja, jag&challe ska ner till centrum om ett tag, så ska vi köpa ben&jerryglassar&godis. mys va? sen ska jag ta&färga håret lite mer. silershampoot har fått mitt hår att bli grått, så ah. nu är det grått&orange, hett va? not really.. aja, jag ska försöka ändra på designen ikväll också! jag vet ungefär hur jag vill ha den, så jag ska försöka fixa det..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0