take a chillpill !

hej på er gullnosar! hoppas allt är bra med er? :) med mig är det iallafall asbra. kan inte bli bättre. vad ska man säga? underbara vänner, mysig familj, världens bästa pojkvän. mitt liv är underbart helt enkelt!

jag vet inte riktigt vad jag ska göra. funtar på att dra ner till centrum&köpa glass&göra milkshake (nej, godiset räckte inte). erkänn att det låter sjukt yummie? sitta på balkongen med massa milkshake, ett glas cola&en skvallertidning? oh, det låter lockande! det ska jag ta&göra! en mysig lördagskväll för mig helt enkelt. sen imorgon ska jag sova hos älskling. utan att oroa mig över att det är måndag när jag vaknar upp. sommarlov för mig baby!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0