sommarn är här babe!

vääärsta varmt ute nu asså! jag challe&mattias gick ner till centrum&köpte cigg till mattias&cola&sådära. sen så kom vi hem, så bjussa mattias på mat. vad tog jag? .... kycklingsallad! :) massa yummie! sen så har jag haft hicka hela dagen. asirriterande! allt som man säger ska hjälpa, det hjälper inte! haha, jag prövade till&med att stå upp&ner (har hört att det ska funka..), challe skrämde mig, men det slutade med att jag spottade på henne, haha. jag blev rädd. :$ sen så försökte jag hålla andan. fyfan asså! :o


''om jag skulle få välja, så skulle kycklingsallad vara min sista måltid i livet!''

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0