så är det..

sådär. nu har jag snabbisändrat min header litegranna. jag tröttnade sjukt mycket på min förra, så ja. det var time for a change! nu är det bara resten av bloggen kvar, yeey! *suck*

aja, jag är på askonstigt humör idag. jag vet inte vad det är med mig? så jag tänkte gå ut&gå en långprommenad, massa mys! så ska jag ta en sväng ner till centrum&fylla på min telefon. mitt comviq kompis har tagit slut nu, så ja. jag kan inte smsa, asirri.. sen ska jag nog gå förbi pizzerian&köpa med mig en kycklingsallad hem, om ingen annan känner föratt hitta på något typ..


Kommentarer
Postat av: Erika

Vill du vara me i min veckans blogg tävling ? Om du vill de så skriv en kommentar att du vill :)

2009-05-11 @ 19:09:27
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0