rixfm, mysmys

hej på er! :) jag orkade inte uppdatera när jag kom hem igår, för jag hade värsta migränattacken lite senare på kvällen. men ja, det började med att jag åkte hem till älskling, så åkte vi därifrån till stan. mysmys! :) sen när vi kom in till stan så mötte vi upp tonis kompis robin. &tillsammans blev dom de mest negativa människorna på denna jord! :o aja, så drog vi vidare till kungsan, men det var faktiskt rätt tråkigt. så älskling&robin drog efter en timme typ. då gick vi runt litegrann, &jag mötte några gamla vänner&sådära. massa nice! :)

sen så skulle vi hem, ingen av oss pallade vara kvar. så ska vi gå till t-centralen. så kommer det några killar bakom oss. (vi var 4 tjejer. jag, sandra, challe&melissa) &dom kommer fram till oss&frågar om sandras nummer. :o som tur är sa hon nej. sen fråga dom mig, &jag gav dom snea blicken (ohyeah!)&svara nej också. så kommer challe där&ba: hööörrrrrruu, madde har pojkvän! haha. lät kul! aja.. sen så åkte vi tjejor hem till mig. så satt vi här en stund, sen så drog dom hem. så när jag&challe var hemma så gick vi&la oss på engång pågrund av migrän båda två, fyfan.

&jag tog inte några bilder igår, men jag ska kolla med sandra&melissa&challe om jag kan få låna några bilder av dom, så kan jag bjuda med mig till er! :) förresten.. mina besökare har börjat öka en del nu, hur kul är inte det liksom? me like.. :)


sandra&jag, hihi.


söta melissa. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0