nu då .. ?

hejsan hejsan! jag har inget videoinlägg att dela med mig av, förlåt. :$ men jag har ingenting att berätta om liksom, så det skulle bara bli ett onödigt inlägg isåfall, &det är väl inte så kul att se? så jag tänkte att jag kan göra ett imorgon eller så, när jag ska iväg&fixa lite saker. så imorgon får ni förhoppningsvis se ett litet videoinlägg. mys va?

anyway, jag satt nyss&åt nudlar med kycklingsmak. yummie på det! fast, jag åt inte ens halva innan jag blev proppmätt, men så kan det vara.. jag tänkte ta&ringa till älskling, men han spelar, så då är det ingen idé att ringa. :) så jaaaa, vad ska jag hitta på? förmodligen så kommer jag hyra någon film eller något sånt. kanske ta en till prommenad? njae, det tror jag inte att jag orkar. aja, imorgon ska jag få pengar av bexx, det kommer nog gå till hårfärg skulle jag tro. sen ska jag ta&leta upp min klädcheck&shoppa lite kläder&smink. ohyes!


ohlala, sommaren är på g nu asså!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0