mysmysmys!

hej på er. :) nu är jag tillbaka här igen. jag var ju vaken hela natten inatt, som ni kanske har läst. sen vid elva imorse så typ somnade jag stående nästan, så trött var jag. haha.. så ah, jag&challe gick&la oss&sov. sen vaknade jag vid tretiden ungefär&kollade på telefonen, så hade jag sju missade samtal&en del sms. :o poppis! hihi.. nejmen, det var min älskling som hade ringt sa han. så när jag vaknade så ringde jag upp honom, &då sa han att han var påväg hem till mig. värsta överraskningen, jag äääälskar överraskningar! :) så jaa. han kom hit, så låg vi&mös i några timmar, sen så skulle han åka hem till tobbe. damn va jag älskar min pojkvän! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0