mysdag

hej på er. :) idag har jag&toni varit tillsammans i två månader, &det firade vi med biofilm. vi skulle äta på restaurang också, men vi hann inte. så det ska vi göra imorgon istället. massa mys! :) iallafall.. filmen vi kollade på (haunted-bla-bla-någonting?) var rätt bra. men den var läskig. :o fast, heeehee. jag tyckte inte att den var så läskig, jag tror nog att toni var mer rädd än jag, haa. :) han satt&höll om mig medans vi kollade på filmen, så kom det någon läskig scen. det slutade med en fläskläpp för min del, haha. tack älskling! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0