mitt i natten ba!

godmorgon! :) vad gör jag vaken nu liksom? jag sitter&väntar på att mamma ska komma hem, sen ska jag få pengar, så ska jag ner till centrum en liten snabbis. sen så ska jag åka hem till min älskling, &därifrån ska vi åka&möta oscar. sen ska vi in till stan. :) vad vi ska göra där har jag ingen aning om, fattar inte ens varför jag ska med. men aja. (: sen efter stan så ska jag&challe åka till stationen&hämta våra pengar från annakarin, yeeey!

nu ska jag fixa lite juice&mackor, sen ska jag fixa mig. vi hörs sen.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0