lista

Ta fram din mobil och gå in på kontakter och svara på frågorna

Har du kysst nr 78? jennifer - näpp
Brukar du vara med nr 86? jocke karlsson - njet. det var ett längsen. ;o
Gillar du nr 7? bexx - ofcourse! :)
Är nr 28 din bästis? danne - jag vet inte vem det är, så nä.
Är nr 40 en sötnos? emil - förlåt, men nej :$
Älskar du nr 68? hanna - haaaaa, nej! :|
Är nr 109 bäst? kurtan - nehru, men han är snäll.
Har du hat sex med nr 11? brödboden hanna - HAHA, absolut! -.-
Går nr 12 i samma klass som dig? bunn1e - nej
Har nr 33 samma mobil som dig? dennis - ingen aning.
Har nr 18 ätit jordgubbar med dig? chrille - näh.
Är du kär i nr 92? lano - HAHA, skulle inte tro det va..
Är nr 135 en dum blondin? mattias bror - HAHAHA, dum blondin? på insidan kanske..
Har nr 52t att du är dum som en blondin? horjeppe - tror jag inte.
Har du snackat skit om nr 80? kenny - nej han är för snäll föratt man kan snacka skit om han :D
Vad tycker du om nr 100? kim - mja, han är väl snäll.
Har du snöbadat nr 120? linus - nej
Har du duschat tillsammans med nr 142? mjerp - njae. men vi badade samtidigt i kungsans fontän. gills de? :o
Har du sovit i samma säng som nr 4? andy - heeeeelll no! :o
Sista numret är sämst? 920330 - lätt!


Kommentarer
Postat av: Erika

svar : På scorett

2009-05-10 @ 20:59:23
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0