kaos

hej på er. nu är jag äntligen hemma igen! :o värsta kaoset igår.. jag satt&snackade med älskling i telefon vid elva eller tolv på kvällen, så kommer min syster in&skriker att det är något med mamma. :o så jag la på&sprang in till vardagsrummet, &ja. hon hade anfall. :/ hon låg&skakade&ögonen va typ nästan helt vita :s &så blödde hon ur ena ögat. &jag försökte få henne lugn, men det gick inte. &jag kan liksom inte se min egen mamma ligga&se ut så, så jag började storböla, så challe sprang&hämtade grannen&ringde efter en ambulans. fyfan. :/ så ah, vi fick åka till danderyd&sådära. sen så ringde jag upp älskling igen&pratade med honom en stund, så hade han kollat upp vad det kunde vara. så jävla söt! :)

det var tydligen ett epelepsianfall, fan va hemskt det var. :( så ah. men nu har vi kommit hem igen. &mamma mår bra igen. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0