if life doesn't go right, go left ..

godmorgon. nu först har jag vaknat, assent somvanligt. kan bero på att jag somna så sent igår kanske, smaaaart jag är! jag vet inte vad det är, men jag har sjukt ont i halsen, inte så mys! aja.. när jag gick upp idag så sprang challe runt&hade värsta paniken. haha. hon har fått en fästing! :o jag tror inte jag har haft fästingar på flera år. najs va? :D

aja, nu ska vi typ fixa oss, sen ska vi åka till sugtuna&fira min systerson leo som fyller 2 år idag. stooor leo! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Dagens fråga : Har du hund ?

2009-05-25 @ 18:48:23
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0