fullt ös, medvetslös

jag ska snart dra&sitta barnvakt igen, eller.. snart&snart, vid sju tror jag vi skulle vara hemma hos familjen bergman (osäker på efternamnet, haha. pinsamt.) jag har saknat lilla thindra sjukt mycket faktiskt. hur jobbig hon än kan vara så är hon sjukt söt. sitter alltid&ritar teckningar till en, gör armband, pärlhalsband. mitt barn ska vara som thindra, haha!

&när vi ska dra dit, så tänkte jag tanka på mitt comviq kompis också. skulle ju göra det igår när jag var ute på prommenad, men när jag började prommenixa så kom jag på efter ett tag att jag gick åt heeelt fel håll. haha, thats life! så ja.. det ska jag göra idag. by the way så måste jag bara påpeka att ni suger på att kommentera. komigen nu, en liten kommentar skadar väl inte? (a)

aja, nu ska jag ta&fixa en sallad&juice, sen ska jag kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Erika

Gå in och rösta på din favotit blogg !!

2009-05-12 @ 18:41:44
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz
Postat av: MATILDA FRITZ

Var med i min tävling om presentkort på Gina Tricot!

2009-05-12 @ 19:11:17
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte göra videoinlägg det blir myckte roligare då

2009-05-13 @ 02:16:03

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0