fixar-madde-AB!

måste bara skryta lite om att jag har varit sjukt duktig ikväll. jag har masserat mammas rygg (hon hade jääättteont.. sa hon iaf), sen så har jag tvättat kläder, fixat disken, städat i köket. jag är riktigt stolt över mig själv! haha.. anyway, det är dags för mig att sova känner jag, om jag ska orka upp i tid imorgon. ska ju på rix fm. massa nice! någon annan av er som ska dit kanske? :) som det ser ut nu så ska jag åka med challe, sandra schön, melissa, älskling&älsklings kompisar.

ah juste. idag blir pappa gamling, han fyller 47 idag.. pensionär nästan, hahiho. aja, grattis till honom då..

och en sak till! ni vet tävlingen som jag var med i? ''veckans blogg''? jag vann den. tack gullungar!

Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis :)

2009-05-15 @ 15:56:00
URL: http://mmajalindstrom.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0