den du!

hej på er gulliga små saker! :) jag vaknade för ett tag sen, jag har sovit waaaay för länge. men det är bara föratt jag snackade i telefon med älskling så sent! :o aja, men nu är jag vaken iallafall. jag har precis tagit en dusch&käkat lite frukost. så nu tänkte jag ringa&väcka ääääälskling. men jag känner mig så elak när jag gör det, men.. ääähhh. jag gör det iaf! :D

vi hörs senare folket. :)


koooolla va gammal bild. eller, så gammal är den egentligen inte. men det var ju ett tag sen iaf. (a) mitt hår.. :'/

Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar både i blondt & brunett :O tur de! :D

skit3vlig && fin blogg :))

ladda upp fler bilder på dig som brunett? :)

puss kram

2009-05-23 @ 20:36:44

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0