Yoo, sahaara här!

Jag gästbloggar här idag, för tycker att maddefucker har varit seg på att skriva idag ._. menmen, någon måste ju underhålla bloggläsarna satt nu gör jag det. Jag och Madde har ju blivit vänner igen, efter att vi slutade prata någon gång i november. Mycket har hänt, men jag är sjukt happy att vi har hittat varandra igen :D. Iallafaall, vad händer nu? madde&jag ska dra iväg, sen när toni vaknar ska madde dit, ruuuligtruuuligt. Nu lägger jag in lite bilder för jag gillar bloggar med bilder! :D

              
 
1. Madde
2. sahaara
3. bilden säger allt
4. old
5. oldie




Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0