lite om min dag

hejsan. :) nu är jag hemma igeeeen. sen jag skrev sist i bloggen har jag typ inte varit hemma. :o när jag kom hem idag så ringde ruffe&kollade om jag&challe ville åka runt lite, &det ville vi. så vi åkte till arlanda stad&han kirra lite smink till oss. :D så nu har jag nytt puder, mascara, lösnaglar tills imorgon m.m. massa nice! sen åkte vi till donken&tjockisåt! när jag&challe kom hem så hade vi tråkigt igen, så vi ringde ellen&frågade om hon ville hitta på något, &det ville hon. men hon va med några kompisar. men vi åkte till stationen iallafall&mötte upp ellen, &så var hennes kompisar med. dom var okej, förutom en viss person som jag inte kunde vara snäll emot. vi stog&bråkade typ en halvtimme nonstop, tills jag inte orkade mera&drog hem. haha, aja. nu ska jag ta&sova så jag kommer upp i vettig tid imorgon. :)

sov gott. nattinatti!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0