min dag i text&bilder

hej på er! nu är jag hemma igen, efter min otrooooligt långa dag. jag träffade sara på stationen runt elva eller tolv eller något sånt, jag är lite osäker. sen så åkte vi in till stan&kollade på lite kläder, men vi hittade ingenting nice då. så vi drog hem till saras kompis freddie på söder, &vi hade tråkigt dära. så han fotograferade oss. haha, de va lite kul faktiskt. han var duktig på att fota. :) jag har inte sett alla bilder iofs, men sara skulle få dom på sin mail, så jag kan lägga in dom här sen när vi har fått dom, så kan jag lägga in dom få som jag har fått nu. så ni får ett litet smakprov liksom. :) aja. efter vi var hos honom så drog vi tillbaka till stan&handlade lite kläder&fikade&sådära, sen drog vi tillbaka till honom igen. vi tog lite flera bilder&sen skulle han dra på någon fest, så jag&sara drog tillbaka till stan, klockan var väl runt sex-sju ungefär. då drog vi till donken&köpte middag, sen åkte tillbaka till märsta. så åkte vi till willys, så sara kunde köpa sin jävla energidryck, haha. aa, sen åkte sara hem till sig&jag hem till mig.





1. jag, tihi..
2. chailatte&megakaka på sandy's, yummie!
3. saras pose
4.jag igen då
:$
5. min&saras middag
6. jag, hihi!
7. jag&sara. jag har saknat 'oss' <3
8. cute

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0