min chilldag

hej på er. nu är jag hemma igen! jag kom till jobbet vid elva&det var nog den längsta dagen på länge. vi har inte haft några kunder alls typ, men det var bara skönt egentligen. sen så kom min älskling toni förbi jobbet också, som en liten överraskning. &ja, jag blev glad. väldigt glad! :) sen så kom kim förbi också, det får vi inte glömma! :) aja, sen så slutade jag, så då drog vi hemåt. men vi hann inte mer än hem innan vi var tvugna att dra igen, vi skulle sitta barnvakt också. så vi skyndade oss dit. mja, det var mys!

aja, nu ska jag ta&sova, jag ska upp tidigt imorgon föratt följa med syster&fixa lite i centrum.
sen ska jag hämta tonis papper som jag glömde idag, sen ska jag nog ta&säga upp min praktik.

btw så funkar det inte att överföra bilder från telefonen till datan. challes kompis tog bort något i våran data.. men jag ska försöka laga det! :) kommer nog inte gå så bra, men aja.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0