jadu

hej på er. nu har jag kommit hem igen. jag har precis varit i centrum med challe, vi kände föratt tjockisäta. så vi köpte lite yummie-saker. festen som vi var på igår var en totalflopp, verkligen. det började väl bra, men sen blev det typ massa tjaffs&det slutade med sjukhuset för min älskling. :/ jag har sjukt mycket skuldkänslor asså!

aja, nu kom mina systrar&deras pojkvänner, så nu måste jag vara lite social. kan bjussa på lite bilder ifrån igår.


sara the man

schön&challe

pyss! :)

Kommentarer
Postat av: Lillepillegripen

total flopp, men de kunde ha varit värre, men det ska vi inte ens tänka på, det ordna sig <3 finns här gumman <333

2009-03-15 @ 17:55:59

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0