mys!!

hej igen. :) jag har varit suuuperdålig på att uppdatera, sorry för det! aja. igår vid tre ungefär kom kenny hit med sina två kompisar dennis&glenn. vi gjorde inte så mycket, satt&käkade upp kennys choklad&drack upp hans cola typ. yummie, haha. sen efter ett litet tag så kom sara hit också, &mja. vi fixade lite, lånade filmer av moster, köpte lite smask tills ikväll. aja, sen drog kenny&dom, &så kom toni&tobbe. men ah, dom åkte för långt med bussen, så dom hamnade ute i sigtuna, gooood work! haha, så stackars sara åkte ut i kylan med moppen&hämtade dom en&en. aja, så det slutade med att vi satt&kollade på lite filmer. fan, ingen av dom vi såg var bra? eller jo, babar! haha. ''seså, upp med snabeln'' eh, ja. aja, sen när klockan närmade sig fem eller vad den var så gick vi&la oss. sen hade dom rätt så bråttom imorse, haha. eller, ah. imorse? dom åkte med tjugo över tre-bussen. nu ska jag vänta på att kim kommer hit, min brooor! :) sen ska jag&sara åka&köpa godis&bara ha det chill någonstanns. hör av mig senare. med lite bilder också! och ett videoinlägg om jag orkar fixa ett. haha, ha det bra så länge! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0