upp&ner-dag

hej på er! :) nu är jag hemma igen, äntligen! hela min dag har varit uppåt, neråt, uppåt, neråt, hela dagen! :o

det börjar med att någon ringer&väcker mig klockan 8. det var hanna som undrade om jag kunde ta hennes jobbpass idag, för hon mådde inte bra alls. så det gjorde jag, jag var på jobbet till tio i 9, riktigt duktigt gjort av mig. vad tror ni att det första jag gör är? jo, har sönder massa skit i diskrummer. okej, jag var trött! det var min bortförklaring.. (a) sen så gick jag&käkade frukost, så ringde ruffe&sa att han hade fyllt på min telefon med 195 kr, då blev jag glad igen. haha, sen fick jag sms ifrån tandläkaren, som sa att vi var tvugna att boka om min tid, ännubättre! haha. sen kom min chef fram till mig, &han log! :o första gången han gjorde det asså. fyfan, haha. han sa att jag ska börja hjälpa till vid lunchruset med alla kunder, massa nice! sen så kraschade jag en lokaflaska.. det har jag ingen bortförklaring till, så vi säger att den ramla av sig själv? bra. haha, sen så. ja, nyss fick jag sms av annakarin som säger att hon är ledig ikväll, så att vi inte behövers itta barnvakt. så ja, jag ska ta&höra med söta lilla toni om han vill hitta på någonting. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0