tråkigt, igen..

VAD FÖREDRAR DU PÅ MOTSATTA KÖNET ;
ben, mage eller armar? -
mage och armar
bruna, blåa eller gröna ögon? - allt är fint
svensk eller utländsk? - svensk
lång eller kort? - lång
charmig eller rolig? - bådeoch
att de röker eller snusar? - helst inget av de
vad kollar du först in på de motsatta könet? - hår&ögon (a)
hur stor betydelse har kläderna? - ganska mkt tkr jag.. :o

KÄRLEKEN;
tror du på kärlek vid första ögonkastet? -
jaa!
har du någon kille just nu? - yes
gillar du någon just nu? - ja
gillar någon dig just nu? - hoppas jag. :o
har du blivit sårad någongång? - ja
har du sårat någon? - tror inte det?

ÖVRIGT ;
svär du mycket? -
nejdå (a)
när duschade du senast? - idag
vad är de för färg på dina byxor du har på dig just nu? - jeansfärg?
vilken låt lyssnar du på nu? - you hang up - shayne ward
hur ser ditt skrivbord ut just nu? - jättestädat&fint, haha. inte!
hur är vädret just nu? - lite halvsoligt sådära
vart skulle du vilja åka? - hawaii skulle inte sitta helt fel. :)
vill du ha barn? - aa men inte än
vad ska dom heta? - harry gunnhild&märta

SENASTE SOM DU ;
träffade? -
challe! ;D
kramade? - ellen
kysste? - toni
strulade med? - toni
sa att du älskade? - challe
pratade i telefon med? - bexxi
sov tsm med? - toni
smsade dig? - bror julle (:

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0