tidigt

godmorgon. nu är jag uppe igen. jag blev väckt av challe som hade gjort te till mig, yummiiie! (: så snart ska vi börja dra oss ner till centrum, så ska vi hämta mina papper på brödboden, sen ska jag&challe till ett litet ställe. ojojOJ, jag är sååå hemlig av mig. aja, nu ska jag ta&börja fixa mig om jag ska vara klar till nästa buss, vilket jag ändå inte kommer vara.


naw, challe smygfota mig&toni igår när vi satt barnvakt.
haha, ser ni vad stor jag ser ut? :o ser typ tre meter bred ut! verkligen naiz..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0