sovmorgon&caaandy..

godmorgon på er. jag gick upp vid åtta imorse&ringde&sjukanmälde mig från jobbet, vilket challe också gjorde. haha, vi är såå dåliga! :( aja, sen hade vi ingenting att göra, så vi hyrde filmen ''just my luck'' fast ah. jag kollade bara på  början, sen somnade jag ända tills nu. väldigt skönt faktiskt. :o mene ah.. mamma är nere i centrum också, hon skulle handla middag&blabla, &jag berordrade henne att köpa godis till mig, woho! så ja, nu får hon gärna komma hem, så jag kan fylla min mage..


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0