sötnos..

nu ska jag alldeles strax gå&sova hade jag tänkt. ska ju jobba imorgon igen, så jag vill inte vara alltför trött. älskling ringde mig för ett litet tag sen. han har ont fortfarande, inte så konstigt egentligen. :/ aja, jag ska iallafall hem till honom imorgon&bara mysa sönder med honom. så challe erbjöd sig att sitta barnvakt ensam imorgon, så jag kunde åka till honom. så puss på min syster! <3 vi hörs imorgon. sov gott!


btw, lägg märket till mina jättefina lösnaglar. haha. hade tappat 8 stycken märkte jag när jag kom hem, good work!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0