så kan det gå

godmorgon godmorgon. för engångs skull är jag faktiskt pigg. :o aja, jag sitter iallafall här helt färdigsminkad&sådära&käkar på en bulle, haha. yummiie! jag fattar inte varför jag går upp så tidigt? jag ska ta bussen som går om en timme liksom? fan.. jag vill gå&sova igen. :$

haha, förresten. igår natt så gick jag i sömnen igen. jag kommer ihåg att jag gick in till köket&tog bort ena dynan på stolen, men sen vet jag inte vart jag har lagt den.. :o haha, aja. shit happens when you party naked.

Kommentarer
Postat av: Linda

Går du i sömnen!? Shit va läskigt xD

2009-03-04 @ 21:07:02
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0