planer planer planer

nu är jag tillbaka igen. jag har tagit en lång varm dusch&snackat med mormor i telefon. vi snackade om lite allt möjligt, tommy mest. min morbror alltså. sen har vi bestämt att jag ska åka till henne i falun i sommar någon vecka. :)

förresten så skickade min bror julle två låtar som han har gjort. daamn, han är duktig asså! :) nu väntar jag på att  min bror ska skicka den tredje låten, sen ska min systerson leo komma igen. den lilla gullungen! :)

senare ikväll så ska jag kanske åka&träffa min sötnos toni en liten stund, om han nu ska till vallentuna, vilket jag hoppas att jag ska. (a) sen efter det så ska jag träffa josefin om hon fortfarande kan det.


inte den bästa bilden direkt, men den bjuder vi på! ellerhur josefin? <3

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0