nu vet ni.

hej hej på er. nu har jag&challe&mamsen haft en mysig filmkväll, med två filmer. den första hette typ ''are you scared?'' &ja, det var jag. det var typ en wannabe saw-film, men den var rätt bra.  den andra filmen vet jag inte ens vad den hette, &jag vill inte veta heller. den sööööög! så ja. ah juste, jag&challe fixade min säng idag. så nu har den ben, eller hur man nu ska säga. anledningen till att jag inte hade det förut är föratt jag har fobi för sånt. nu låter jag hur barnslig somhelst, men när jag var liten så kollade jag på någon film, &så blev folk nerdragna under sängen av mördare&shit, haha. &ja, den rädslan har suttit i helt enkelt. :o men ja, nu har jag fixat det, så vi får väl hoppas att det inte ligger någon äcklig mördare under min säng. haha. :) anyway, nu ska jag gå&titta vidare på tv igen, &sen ska jag gå&sova. för imorgon ska jag träffa toni, &då ska jag vara pigg! :)

ha en mysig kväll/natt!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0