nu har jag lika tråkigt som jag brukar ha igen. :$

1. Är du singel? nej. :)
2. Är du lycklig? klart jag är!
3. Är du uttråkad? checka rubriken!
4. Är du ledsen? neje, det är tråkigt.
5. Är du italienare? nej, jag är svenne&exakt 12% finne. deni!
6. Är du gravid? njet
7. Är du full? så otroligt packad..
8. Är du en cooling? hihi, tuff som tåget 
9. Är du från Irland?
nej :o
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nej

skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 jajamensan
2. Har du nånsin blivit sårad? ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? kan man lugnt säga
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? hah, har inte alla det?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? haha, om jag har.
6. Har du haft en hemlig beundrare? vettefan, men om jag visste om den skulle den ju inte va hemlig. ellerhur?
7. Är du kär? ja :$
8. Vill du gifta dig i framtiden? skulle väl vara gulligt


10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?
kärlek
2. Hår eller ögon? hm, båda! 
3. Katt eller hund?
ekorre
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? några få bästa vänner, helt klart. 
5. TV eller Internet?
cant live without internet
6. Coca-cola eller Pepsi? cola :)
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? pengar är lycka ;) nejdå, lycka.
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil? mobil

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? hah, nej. alla vet när jag smiter, jag är lite klumpig. (a)
2. Brutit ett ben? nej
3. Gjort nåt du ångrar? njae, man lär sig av sina misstag liksom
4. Hoppat Bungee Jump?  är du dum i huvet? jag kan inte ens sitta i parisehjulet utan att bli höjdrädd, tror du jag kan hoppa ut med ett rep runt mig liksom? big nono!
5. Ljugit för någon du tycker om? har väl alla? :$
6. Ätit en hel tårta? inte på engång! hihoha.
7. Gjort bort dig offentligt? nejdå! sånt gör inte jag :)
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? njet!
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja, lilla chicko. :/
10. Velat försvinna? har väl hänt

skit
Vad såg du på tv sist? våra bästa år, haha.
Vems blogg läste du sist? dessies
Vad åt du sist? choklad (a)
Vem pratade du med sist? challe
Vem ringde du sist? toni. jag ringer inte folk så ofta, folket ringer mig. moaha!
Vem messade du sist? sara
Vad läste du sist "bok"? vettefan asså. brukar inte läsa böcker.
Vem pussade du sist? toni
Vem kramde du sist? ellen
Vem bjöd du sist på något? ellen på en chokladbit
Vad köpte du sist? men.. cola, choklad&tuggummi.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0