mysigt med stort M!

hej på er! nu är jag hemma igen. :) jag åkte ju till toni igår. jag skulle ju ha åkt dit med sara, men hon kunde inte. så bexx följde med istället. :) vi kom dit rätt sent typ. så vi gjorde inte så mycket, vi typ.. kollade på tv&mös, det vanliga alltså, haha. sen gick bexx&oscar&sov, så jag&toni kollade vidare på tv. vi såg på sex and the city! :D haha, ja. sen blev klockan två, lite för mig tydligen. så då somnade vi. :o sen åkte jag&bexx hem vid tio/elvatiden. eller ah, hon åkte hem. jag åkte till väsby&mötte min syster&hennes pojkvän thomas. så bjöd lena på fika. &vaaaad tog jag? chailatte ofc. ;) haha. &så delade jag&lena på en kladdkaka. aja, inte så intressant. imorgon så är det fest hos min kompis i ulriksdal, mycket nice! jag hoppas att vi alla får komma in. :o jag ska typ ta med toni challe tobbe oscar sara och någon kim. :o aja, nu finns det inte så mycket att berätta. hör av mig sen igen. :)

juste! ha en trevlig fredag den 13e allihopa.. :o

Kommentarer
Postat av: Sara

vart bor du ?:)

2009-03-13 @ 17:12:23

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0