mysigast

hej på er, nu är jag hemma igen! stort tack till bexx som fixade designen, mycket finare tycker jag! iallafall, som ni vet så drog jag upp till valsta&träffade josefin ett tag. sen så var kim med, &efter ett tag så åkte jag&kim in till stan&mötte upp toni&hans kompis mohammed (tror att han hette så?) vid odenplan. sen så blev jag bjuden på bio, tack älskling. :$ nu är det min tur att bjuda! :)

aja, efter bion så drog vi oss hemåt. toni, kim&jag åkte samma tåg hemåt, &toni mådde inte så bra. han var asvarm&shit. men jag hoppas att han är frisk tills imorgon. :$ aja, kan ta&bjuda på lite bilder från idag.


älskling toni&mohammed (om han nu heter så) beställer biobiljetter.


gahh, jumbopopcorn!


kim va ledsen. han snackade i telefon med sin flickvän&var jätteglad.
sen när dom skulle planera när dom skulle gifta sig&så, så dog hans telefon. :(

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0