min chilliga dag

hej på er. :) nu har jag kommit hem igen. jag har haft en väldigt chill dag faktiskt, vi har nästan inte haft några folk alls på brödboden. så ja, min dag har bestått av lite disk&lite kassaarbete, &lite salladsarbete, &sen en hel del fika. haha.




sådär, bild ett är min frukost. haha, lasagne till frukost är aldrig fel? bild två är fikat som jag&challe hade när challe kom på besök. &bild tre är min middag. mohaa! yes, i like to svulla. jag är född till att svulla helt enkelt. :)



förresten så ska jag aldrig klippa håret kort. kolla på bilden, jag ser ut som en kille! :o mahaha den bjuder jag på, så eenjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för mascara? (:

2009-03-07 @ 13:55:21

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0