min chilliga dag!

hej på er! :) nu har jag kommit hem igen. jag har haft en nice dag på jobbet. typ inga kunder, men jag fick iallafall stå i kassan&ta betalt av en del. :o jag är stolt! haha. aja, jag fick besök efter lunchen av chrille som kom dit helt utan att ha sagt något innan. så jag fick sluta hacka fetaosten i bitar, &tog en liten snabbfika med honom. :) haha, sen så kom sara&challe när vi höll på att stänga placet. så dom drog till willys&fixade lite, sen åkte jag&sara hem till min toni en stund. det är synd om han. :( jag vågade inte gå in på rummet först, för det första jag såg när jag öppnade hans dörr var hans bandage. så jag stängde dörren igen.. :$ men ja, vi gick in direkt efter. vi hade köpt lite godis till honom också! :) hoppas det var gott toni, för jag vet inte vad du gillar för godis. eller ah, förutom dina slajmiga ploppgodisar. ;o

aja, sen åkte vi hem någon gång vid nio? eller vad var klockan? äh, jag vet inte. aja, sen kom jag hem, &bexx följde med mig upp&lånade min ena usb-sladd. wääh, jag har två till. gaaanstaah! aja. vad säger ni om att jag bjuder på en liten bild ifrån när jag var hos toni? jag tycker dom vart söta, men ni får bara se en! :$


Kommentarer
Postat av: Cissi

OMG!!! fyfan va ni är söta !:) kärlek på er <3<3<3<3<3

2009-03-17 @ 14:01:03
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0