massa nice&onice

hej igen. nu är jag hemma! anna var ledig idag, så jag&challe behövde inte sitta barnvakt. vilket är bra, för min mage mår inte så bra just nu, så jag hade nog ändå inte orkat. jag vet inte vad som är fel, mamma tror att det är magkatarr, men ah. iaf, imorgon tänkte jag skippa jobbet&gå till skolan med andy istället. känns bra att jag kommer slippa allt spring&stress, &istället sitta vid en bänk&dessutom sluta rätt så tidigt. whopa! snart får jag studiebidraget också. :o det första jag ska göra är att dra på fika med min storebror som jag inte har träffat sen han flyttade ifrån mamma. vilket är ett jävla tag sen! så ja, det låter väl lagom nice?


ajdå, glömde vända på bilden. whatever! (:

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0