massa mys!

hej på er! jag ska alldeles strax gå tillbaka till soffan&ha lite mys med mamsen. vi har tänt massa ljus&så kollade vi på massa filmer&sådära. alltid lika mysigt att ha mamma&dotter-kvällar. jag berättade för mamma nyss att jag ska byta hårfärg isommar, hon verkligen vägrar låta mig byta från mitt svarta hår asså. totalvägrar verkligen! :o to bad för henne liksom, har man lovat så har man lovat. speciellt när man svär på walla liksom, haha. fan, jag saknar toni. :/ aaaaja, sluttjatat. nu ska jag gå tillbaka till mamsen. ha en mysig kväll!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0