life is life is life is good!

hej på er! nu har jag äntligen fått sitta vid datan, haha. idag åkte jag till toni, så jag var hemma hos honom runt elvatiden imorse. så var vi där en liten stund, sen satt toni&oscar&sjöng på disney singstar, haha. gulligt värre! sen så åkte vi vidare&kollade på difmatch, jag kommer inte ihåg vilka dif spelade emot. men aja, i dont care. brydde mig inte så mycket om vilka det andra laget var liksom. :) aja, det slutade iallafall med 2-2, så det betyder att toni ska bjuda mig på grönan i sommar, moahahah! nejrå..

iallafall, efter matchen så gick vi&åt. toni bjöd mig på kebab, tack älskling! :$ &ja, jag blev faktiskt tvingad att ta bild på maten. haha, men ja. sen åkte vi in till stan för johan eller vad han hette skulle köpa nya hörlurar, sen åkte vi hemåt. oscar&toni hem till oscar, &jag hem till mig. när jag kom hem så satt lena hemma hos oss med sin nya pojkvän. han är riktigt trevlig. :) fast han påminner sjukt mycket om en person som jag verkligen verkligen inte tycker om. men thats life, i guess. så nu måste jag nog gå&vara lite social igen med dom andra. hörs senare!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0