lång dag för mina stackars ben&fötter.

hej på er! nu är jag hemma igen. har ni saknat mig? naw.. klart ni har! (a) iallafall, efter jobbet så satt jag&challe barnvakt, det var chill. fast jag skulle helst bara vilja gå&sova efter denhär dagen på cafét. -.-  aja. jag hade iallafall sällskap på lunchen, tack frugan föratt du kom&joinade mig. :) ah, idag var dagens beroende varm choklad, ooh yummie! min egen asså, jag gör den bästa! belive me.. haha, aja. slänger in lite bilder, sen ska jag gå&ta ett vaaarmt skumbad med några skvallertidningar&lite musik. kan det bli bättre? ;o aja, eenjoy!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0