godmorgon (:

godmorgon på er. :) hoppas ni har sovit gott? mja, det har jag gjort iaf. men ja, jag har inte sovit så länge, &sen har min systerson sovit över. &ja, han låter som en häst somvanligt. &ni vet vad jag tycker om det? :o haha. aja, igårkväll satt jag&challe&försökte rappa, &mja. det gick lite sisådära, haha. lite duktiga var vi iallafall. :) sen snackade jag med toni, &jag berättade den bästa godnatt historien. :o den handlade om grodan toni, blåmesen tobbe, krokodilen oscar, den onda tandfen challe& häxan bexx. haha. ;D &såklart doktor madde som räddar alla i slutet av historien. hihi! aja, nu ska jag börja fixa mig, sen ska jag dra till jobbet. &efter jobbet ska jag&challe sitta barnvakt.


Kommentarer
Postat av: bexx

pf... tack för jag fick vara häxan </3

2009-03-11 @ 19:55:17
Postat av: madde

de va bara föratt det matchade. :) du var en ond häxa som la förgiftade äpplen i allas hamburgare. sen va jag doktorn som räddade allihopa i slutet. (a)

2009-03-11 @ 22:20:53
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0