Gästbloggning

Tjo! Här är nattugglan Bexx. Sitter just nu vid Maddes data medans hon ligger i sängen och försöker sova. Inte för att det går så bra för henne för jag terrar henne hela tiden. Gjort det i ungefär en timme nu. Men det är faktist inte mitt fel. Hon lovade att väcka mig imorse men nej, hon drog utan att göra det :(. Så jag vaknade halv 6 på eftermiddagen. Så nu är jag överpigg och hon är väl övertrött. Men nu är det faktist så att jag har stoppat i mig en sömntablett så däckar väl snart.. Btw så tänkte jag slänga in en bild på hur våran kära Madde ser ut just nu. Hope you eenjoy it!


- bexx gjorde inlägget inatt, men det gick inte att publicera det just då.


Kommentarer
Postat av: Bexx

hahahah men bilden kom ju inte med :D

lägg in den den finns på charlottes inloggninggrej :) :D löve ya

2009-03-03 @ 14:06:33

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0