en dag med massa bilder

hejhej. nu sitter jag&sara hemma hos någon av saras kompisar på söder. mycket najs! ena killen har en säng i köket. :o haha, också cooolt! aja. jag&sara ska ta lite bilder med freddies kamera&så ska jag käka upp all hans glass, mohaha. han har 2 liter, värsta drömmen! iallafall, jag har köpt lite en ny kofta&nya skor&sådära, som jag kan visa bild på senare. :)

nu ska jag ta&vara lite social. någon som vet hur man lägger in reklam på bloggen? :o skulle behöva lite hjälp med det sen, om det finns någon snäll kise som vill hjälpa.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0