dagens planer

hej på er. jag var alldeles nyss nere i centrum&köpte mat&sådära, det var sjukt mycket folk asså! lite jobbigt att stå i kö i typ 20 minuter, men aja. nu är det klart iallafall. ikväll så kommer challe&bexx ha chillkrök här hemma, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. kommer nog stanna hemma&sova eller något, om jag inte är med dom. ingen dricka för min del iallafall! :) aja, bjuder på en dagens outfit, sen ska jag ta&fixa lite cola&kolla på top model, om det inte har slutat.


enkelt&tråkigt, haha.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0