bio

nu är jag hemma igen, sent&jag är astrött. iallafall, vi kollade på kenny startfight igen, eller vad den nu heter. den var okej, inte lika rolig som första gången. :o men vilken film är det liksom? :) aja, kan slänga in lite bilder. sen ska jag gå&titta på tv eller något&göra mig ännutröttare.


det började med att vi kom till bion en timme för tidigt.
så vi gick ut&frös istället föratt stå inne&svettas. mys va?



vad kim håller på med har jag ingen aning om,
så inga frågor på det.



wooow.. status!

sen roade vi oss inne på toan, challe&jag asså.


mu.

sen har jag en video också, men youtube är så jävla segt. så jag kanske slänger in den imorgon.
nattinatti!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0