visste du

att jag vill ha - solsken nu nu nu!
att min senaste kyss - var mysig
att jag inte gillar - spindlar&clowner
att min bästa vän är - den bästa
att min första riktiga kyss - inte var så mysig som jag hade velat
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är -  något alla behöver
att jag gillar att - mysa!
att jag alltid kommer att - vara mig själv
att jag är förälskad i - toni
att sist jag grät var -  för några dagar sen, på grund av lögner. haha, fyfan
att min mobiltelefon är - dåligast
att när jag vaknar på morgonen - så kollar jag om jag har fått sms
att innan jag går och lägger mig - så brukar jag alltid prata med toni i telefon
att idag har jag - sovit aslänge
att jag just nu tänker på - min ben&jerry's i frysen, orkar inte hämta. heeelp mii
att i kväll ska jag - ikväll, hm.. ingen aning
att i morgon kommer jag att - ha riktigt kul!
att jag hoppas - att det är fint väder imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: josefin

att i morgon kommer jag att-ha riktigt kul!

ooofc kmr du dt madde du ska ju vara ma självaste yosofine :D haha (A)

2009-06-19 @ 22:40:55
URL: http://depeend.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lögner? Haha fine tro det du...

2009-06-20 @ 00:13:22

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0