vallentuna

nu är jag hemma igen, äntligen! fyfan vilken värme asså.. aja, jag&bexx åkte ju till vallentuna till tobbe&älskling. vi var där en stund bara, rätt onödigt att slösa hundra spänn på mobilen (smsbiljetterna blev så mycket sammanlagt) för att bara vara där en halvtimme typ. yeye, jag fick iallafall träffa älskling nu innan han drar på kryssning. tre dagar utan honom, kommer förmodligen bli tre långa dagar.. &man kan väl inte snacka i telefon&skicka sms på båten? det kunde inte jag iallafall? :o aja, jag får helt enkelt sitta&sakna honom, kan vara bra att sakna varann ibland. :)



sötnosiga bexx på bussen påväg hem. ingen av oss har sovit inatt,
så båda satt som två ufon, haha!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0