prommenix

nu är jag hemma igen! :) jag tog en långprommenad med sandra, asmysigt var det.. vi gick runt lite överallt&snackade. sen stannade vid gymnasiet&satte oss&snackade lite mer. hah, vi snackade lite om framtiden. vi har kommit överens om att vi ska bli asgulliga kärringar när vi blir gamla! vi ska bo i villor bredvid varandra&ha tebjudningar&shit. sen ska vi vara älskade av allt&alla, cute va? :) ja intefan ska jag bli någon elak tant inte, höhö!

aja, nu sitter jag&äter bulle&godis&klunkar cola. funderar på att gå&sova, men jag är inte ett dugg trött, gahh..


yuuuummie!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0