tur i oturen..

jag skulle ju egentligen ha följt med älskling på någon inflyttningsfest idag. vilken jävla tur att jag inte följer med. älskling skrev precis sms&sa att kissie ska dit också, usch! henne gillar jag inte, så det var ju bra att jag inte har någonting att åka på liksom.. även fast jag skulle vilja träffa älskling idag. menmen, som vi sa. vi får ses imorgon, eller i värsta fall i övermorgon.

nu ska jag gå&göra något annat. får se om jag skriver mer ikväll, tror inte det. är inte direkt på humör..

Kommentarer
Postat av: J

Du kanske borde ha följt med.

Kolla in Angelica Ekmans fototalbum från gårdagen, på Facebook...

2009-06-13 @ 16:02:09

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0