tidsfördrift

ta fram din mobil & va ärlig!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
andy - nej :D

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
cricko - en gammal vän

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
denice - inte bestämt direkt. men hon är nog med när jag träffar min bror julle nästa gång hoppas jag. :)

ÄR NUMMER 18 SÖT?
cissi - ja :)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
eddie - aaaasläskig!

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
brödboden hanna - det var hon som lärde mig allt på praktiken typ :)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
buttman - aldrig? ;o

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39?
danne - jag vet inte ens vem det är *raderar*

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
barnvaktsanna - haha, neh

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
bexx - ja, klart! :)

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
emilia - nja, snackar typ aldrig

KÄNNER DU NUMMER 1?
albin - nej

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
boman - haha, naw lilla ponnyplutten. klart :D

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION?
bror julle - han är min bror :o

Kommentarer
Postat av: natta

tack hjärtat :D

allt bra?

ja glor på film

2009-06-24 @ 17:37:10
URL: http://natalies.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0